Intrebari

1. Pot primi scaunele sambata sau intr-un anumit interval orar din timpul saptamanii?

Da, cu siguranta. Pentru aceasta trebuie sa ne mentionati in mod expres acest lucru si daca este posibil, cu siguranta firma de curierat va face livrarea in intervalul solicitat de dumneavoastra.

2. Care este politica de returnare a firmei in cazul in care sunt nemultumit de un produs?

Conform ordonantei de urgenta nr. 34 din 2014 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".
Legea se refera doar la enitati persoane fizice, nu si la persoanele juridice.
SC EVO MOB DESIGN SRL se obliga se inapoieze contravaloarea produselor in termen de 30 de zile de la data primirii cererii in scris si a produselor returnate.
Nu se accepta nici o returnare, daca clientul persoana fizica nu notifica in scris (email, fax, scrisoare) faptul ca doreste returnarea unui produs. In urma acestei notificari, clientul primeste un numar de returnare, pe care-l noteaza pe coletul ce urmeaza a fi trimis firmei noastre.
Cheltuielile privind transportul produselor returnate cad exclusiv in sarcina CUMPARATORULUI.
Produsul poate fi returnat numai daca:
-nu prezinta deteriorari rezultate din manipulare incorecta;
-nu prezinta defecte rezultate din manipulare, montare sau demontare;
-este insotit de ambalajul original, precum si de toate actele primite (certificat de garantie, schita de montaj, etc)
SC EVO MOB DESIGN SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Meniu

Completeaza email-ul pentru a sta la curent cu noile produse adaugate: